İsmail Yetişkin’in hemşiresinden sağlık durumu açıklaması
İsmail Yetişkin’in hemşiresinden sağlık durumu açıklaması
İçeriği Görüntüle

Menemen Belediye Başkanı Aydın Pehlivan’ın sosyal medya hesabında yaptığı duyuruda “Belediyemiz tarafından yapımı tamamlanan Ulukent Semt Polikliniğimizi hizmete açıyoruz. Sağlık yatırımlarımızla ilçemizin dört bir yanına dokunmaya, hemşerilerimizin yaşam kalitesini artırmaya devam ediyoruz.” Dedi.

20 Haziran Cuma günü gerçekleşecek olan açılış törenine tüm vatandaşları da davet etti.